produktivitet är relativt...

Hejsan! Haft en bra dag? Jag har varit ovanligt produktiv faktiskt. Jag har lottat ut fyra designer, gått fram OCH tillbaka till Rusta för att köpa klädgalgar och jag har omorganiserat i mina kläder, som för närvarande hänger under min säng (jag har en loftsäng). Sitter och tittar runt på youtube nu. Okej, det var min dag, och uppenbarligen var den inte så produktiv ändå.. Hehe...

Tänkte precis poppa lite popcorn och titta på en film, vad ska ni hitta på? Vad det en är så hoppas jag att ni har en trevlig kväll, ha det bäst! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

produktiv....

2009-01-03 @ 22:58:42
Postat av: ilona

jag har skickat nu :)

2009-01-04 @ 20:08:53
URL: http://justiloon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0