Semla, plugg, plugg.

Hejsan! Har ni haft en bra dag? Själv har jag haft fullt upp, som vanligt. Jag ska snart äta årets första semla i alla fall, den står i kylskåpet och bara väntar. Sen ska jag sitta med matte och svenska hela kvällen och pluggispluggis.

Dagen har varit tuff, men rolig på sina ställen. Imorse stack jag till skolan till klockan åtta, liksom alla andra, bara för att få reda på att vår lärare är sjuk, och vi har 1 timme och 20 minuters hål. Den spenderades med att försöka komma någonvart med min svenskahistoria, men icke då. På idrotten hade vi hinderbana, jobbigt som AS! Fast vi kollade på film i 20 minuter med, så det dög ändå. På franskan började vi med lite nytt, vi blev indelade i grupper och ska spela upp små sketcher inför de andra, jag blev indelad med Seb, och vi har ngn sketch där jag frågar efter en tågtid och han är liiiite efter ;) Lunch sedan, svenska och matte. Vi slapp det sista svenskapasset, och slutade alltså lite tidigare, och alla blev glada. Jag släpade hem mig själv och min astunga väska, räknade lite matte och sen har jag hunnit vara nere på gymmet i en timme med. Och ikväll blir det som sagt läxor.

Dagens tune får fan bli Pokerface, härligaste låten på länge. I ca 5 ggr till, sen kommer jag säkert att tröttna på den ;D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0