skratt i mängder :D

Tänkte bara skriva ett kort inlägg nu innan jag hoppar in i duschen. Jag kom precis hem från gymmet, och jag har ont i hela armarna. Jag körde lite extra tufft idag, så jag kommer ha rätt ont på torsdag tror jag ;)

I skolan har det varit en himla rolig dag, bokstavligen talat. Det har varit mycket skratt faktiskt. På historian disskuterade vi kvinnan och hennes roll under 1800-talet, och där kom det första skrattet; "Ja, 1834 (ngnting sånt...) blev det ju lagligt för kvinnor att skaffa barn också". Coolt ;D Sen hade vi idrott, och det vaar ju så jobbigt. Arbetsplatsmassage. Härligare idrottslektion får man leta efter! Sen hade vi iofs franskaskrivning, inte alltför kul. Men jag tror det gick skapligt bra, trots att jag antagligen skrev några himla mysko formuleringar, menmen! Det lät bra i alla fall ;D
Sen hade vi svenska, och då blev det också lite skratt, av diverse anledningar. Matte sen, körde för fullt med B-kursen. Det är ekvationer och algebra nu i början, min starkhet!

Efter matten hade vi ett till svenskapass, och där kom dagens härligaste skratt: Hugo och Antons dikter över skönhetsråd till kvinnan. Ett smakprov;

"Du skall icke hafva hår under arm,
och inte framtvinga ljud ur din tarm"

Ni kanske förstår att hela nv08 skrattade gott ;) Sen var det bara att gå/cykla hem i snöstormen, jag höll allvarligt på att dö många gånger. Och sen drog jag ner på gymmet, och nu har jag kommit hem ;D Men oj fan, nu måste jag verkligen duscha. Vi hörs! <3

Kommentarer
Postat av: Psst..! noescape

Hejsan Elin jag ha ett problem med min meny och undrar om du skulle kunna hjälpa mig med detta skulle vara tacksam om du svarar! :D

// NOESCAPE

2009-01-20 @ 20:11:34
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Znibban

nice blogg du har

2009-01-20 @ 21:16:34
URL: http://znibbans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0