Svullodag

En sak kan jag säga; jag känner mig inte särskilt nyttig eller duktig idag. Men det skiter jag fullständigt i också, ikväll vill jag svulla. Sitter med en päroncider och lite popcorn nu och tänkte titta på film, varvat med att jag läser en av Harry Potter-böckerna. Men ibland får man helt enkelt gotta sig lite! ;)

Det har varit en rätt igenom härlig dag idag, massor av skratt och nv-härligheter. Ett minus för biologiprovet bara, men plus för härligt sällskap, långa raster, sovmorgon och relativt tidigt slut. Allt började med fysik imorse, och jag kom nyss på att jag skulle ha fysikboken med mig hem, så det sket sig lite där... Vi skulle läsa ett kapitel, så jag får väl gissa mig fram till vad som står ;) Sen hade vi engelska, läxförhör och uppspelning av våra teatrar. Vår slutade helt plötsligt med att jag dog, och att alla andra sa "fuck this, let's all go have a drink!". Allas var kort sagt hysteriskt roliga!

Efter engelskan, och 25 minuters intensivpluggande hade vi biologiprov om populationsekologi, och jag tror det gick skapligt bra i alla fall. Sen var det att traska ner på stan för att köpa lite hårfärg. Min nyans är så dissig och urtvättad nu så jag ska liva upp den lite, det är praktiskt taget samma färg, men lite mer nyanser och så. Sen gick jag hem, och har hittills inte gjort någonting vettigt, och det orkar jag inte göra heller! Hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0