tröttsam torsdag zzz...

Hejsan! Fyfaan, nu är jag riktigt trött, och jag tänkte sova typ NU. Men ja, ska väl slänga in ett inlägg först. Håller på att ladda in lite ny musik i mobilen, alltid trevligt att ha.

Idag var det inte direkt mjukstart i skolan. Biologi åtta imorse, jag kommer allvarligt inte ens ihåg vad vi gjorde. Sen var det matte, och såklart så visade det sig att jag kämpade med de jävla logaritmerna i onödan, vi behövde inte göra dom!!! Man blir lite lack liksom. På engelskan satt vi och "läste" i bibblan, hiimla plugginriktade. Jag läste veckorevyn tror jag.

Sen var det mat, och lite franska i språkstudion, och jag gillar inte hörövningar, man fattar inte ett piss! Mer då? Historia, som bara var en besvikelse (bajs på uppsatsen och bajs på Norden under 1800-talet), och kemi (pepp-pepp-pepp!!!). Sen gick jag till stallet, och frös åt helvete. På själva ridningen hade jag Skorka, och det gick bra för att vara första gången efter lovet. Bästa Lina och Emilia som red med oss för längesen var på besök, så himla härligt att träffa pinglorna igen :D

Nej, allvarligt, nu somnar jag. God natt, ha det bäst, och vi hörs :D <3

Kommentarer
Postat av: c

hejhej, går det att beställa designer av dig? :)

2009-01-09 @ 17:49:03
URL: http://chricec.blogg.se/
Postat av: emeemelie berglund

Hejsan! :)

jag skulle behöva en design och är på spaning.

eller egentligen skulle jag bara behöva en header och att någon fixar till så koderna funkar bland mina: Kategorier, länkar och senaste inlägg.. Som du ser och kan spana in funkar inte en del av dem länkarna. Har du några bra förslag på andra eller att du kan fixa dem jag redan har vore super! :)



MvhEmelie

2009-01-09 @ 22:32:34
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Lina

Underbart att träffa dig igen gumman! Saknar er så mycket, allting. Jag/vi kommer snart igen :) <3

2009-01-11 @ 02:05:18
URL: http://linahammarlund1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0