i brist på rubrik...

Hejsan alla hopptottar! Visst är det svinkallt? Här i Bollnäs är det typ 20 minus tror jag. Pappi skulle iväg på en längdskidstävling tidigare idag, men den blev inställd, där var det 30 minus. Visst gillar jag vinter, men just nu känns förra årets s.k vårvinter mycket mer lockande, eller hur?

Igårkväll innan jag somnade så gjorde jag en "att göra"-lista som jag tänkte blir klar med idag. Så nu ska jag städa lite och plocka med lite småsaker och sedan sätta mig med photoshop och göra några nya designer, det var ett tag sedan. Sen måste jag fylla på mobilen också, men jag vill helst slippa att gå till Ica. Jag kanske ska träffa Stina ngn sväng senare också, det blir nog mys! Jag har inte träffat henne på jättelänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0