biologiplugg

Hejsan! Ikväll, då tusan blir det nötnöta biologi. Jag har prov imorgon, och nu tusan ska det bli bra! Men tänkte skriva lite snabbt först. Det har varit dimmigt i Bollnäs hela dagen, den har inte lättat ens ett dugg! Så det har varit rätt kallt med, men det gick bra att cykla ändå. Imorse hade vi matte, och Håkan blev inte så arg för att jag hade valt för många kurser ;) Sen hade vi engelska, och vi fortsatte att jobba med våra små pjäser. Dom handlar om en liten brittisk by som har mycket kriminella tonåringar. Vi har fått utdelade vissa karaktärer, sen får vi hitta på egna repliker och så. Jag spelar polisen Lockemup (Lock them up, hahahah! xD) som skyller allt på föräldrarna och lärarna, vill ha mer straff och rätt visa och spederar liite för mycket tid på puben ;)

Efter en nöt-plugg-lunchrast hade vi franskaprov, och jag tror samtliga där ville strypa vår lärare. Vem tusan kan förklara "att städa" på franska?! Aargh!! Sen var det historia, vi fick svara på lite frånor om 1800-talet, ett sekel jag har lärt mig att avsky. Kemi efter det, och nu tusan sitter faktiskt substansmängden! Jag har lärt mig att 1 mol är lika med 6,02 gånger 10 upphöjt i 23, precis som 1 dussin är lika med 12! Härligt! :D Sen har jag varit iväg och ridit lite också. Jag hade Maruska, en ångvält i hästform. Nej, en ostoppbar ångvält i hästform. Men hon har en himla mysig galopp.

Okej, nu blir det biologi! Vi hörs imorgon! <3

Kommentarer
Postat av: Psst..! noescape

okej men skulle du kunna skicka samma stilmall i ett nytt mail eftersom mitt gamla mail där jag du hade skickakat den är borta, tack så mycket :)

2009-01-22 @ 20:04:46
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0