skola och sånt ;D

Hejsan! Jag kom hem från ridningen och skolan för ett litet tag sedan, det är verkligen härligt att komma tillbaka till rutiner och så. Det känns verkligen som om man inte gör någonting på loven, man är bara lat.

Ja, vad har jag hittat på idag då? Jag har haft datorkunskap (härlig kurs det, sitta i en timme och leka i Word, jobbigt värre!), kemi och biologi, svenska, matte och franska. Det har faktiskt inte hänt sådär jättemycket speciellt, det har bara varit att njuta av sällskapet från klassen, jobba på och så.
Efter sista lektionen var det bara att trava iväg till stallet, jag åt en Torsbergsbaguette på vägen också. Alltid lika gott, trots att den var utan dressing ;/ Väl där bytte jag om, städade lite i skåpet (duktiga Elin!), gjorde iordning söt-Shannon och hade en bra lektion, Shannon var jättesöt för en gång skull, och gick fint :) Jag får ta mig i kragen och köpa ett dressyrspö snart, det är lättare att inverka då, än med ett kort fjuttspö förstår ni :)

Vet ni en härlig sak jag just kom på? På lördag ska jag till skolan. Och innan det har jag stalltjänst. Jo, superhärligt verkligen xP Fyfan. Men vi blir lediga nästa måndag, så det kompenseras rätt rejält, speciellt eftersom vi endast måste vara i skolan 1½ timme på lördag. Det är typ öppet hus eller något, så då ska vi dit och räkna matte ;P Hehe, vi har inte riktigt fått reda på så mycket om varför ;D

Menmen, slänger ut en dagens när jag fixat klart det i psp, ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0