härliga måndag

Jag kom typ nyss hem från ridningen, och det var en riktigt härlig lektion faktiskt. Jag hade Pigalle, en söt liten häst som dock är himla seg, men jag fick igång honom ordentligt, och han gick jättefint. Det var den bästa lektionen på länge!

Tidigare idag har jag försökt tagit hand om mig själv lite, bl a kurerat mina extremt torra händer. Men sen har jag haft riktigt roligt, jag har tittat på Angus, thongs and perfect snogging 3 gånger! Är för närvarande inne på fjärde gången ;)




Den är bara så bäst! Imorgon är det tillbaka till skolan igen, tyvärr börjar vi åtta med historia, så det är ju lite trist... Sen efter skolan ska jag dra iväg mig till gymmet troligen, och jag ska försöka få med Linkie också, annars blir det mig och min mp3. Nu ska jag plugga lite, vi hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0