skola imorgon, pepp! not so much.

Okej, tänkte avsluta dagen med ett sista inlägg, jag tänker gå och lägga mig snart. Eller ja, jag vill typ göra mig klar att sova i alla fall. Men ja, imorgon blir det tidigt, börjar med biologi åtta, sen är det matte, engelska, franska, historia och kemi. Sen åker jag antagligen upp på stallet direkt, och kanske pluggar nåt eller något.

Just nu avundas jag verkligen de lyckliga satar som börjar på måndag. Men ja, som sagt, nu säger jag god natt, dröm sött och ha det bra imorgon, om ni nu ska till skolan, som jag ska ;) Men ha det bra annars med ;D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: okej jag provar igen, men jag har inet bilden jag vill ha på den här datan, så är det okej om jag skickar den om typ en vecka?

2009-01-08 @ 20:00:33
Postat av: Lilly

ojj, jag e så smart och glömmer skirva namn och allt, men det var jag som skrev allt där över :P

2009-01-08 @ 20:01:53
URL: http://lillanlilly.blogg.se/
Postat av: Lilly

sv: tack tack, fiin blogg förresten:)

2009-01-08 @ 21:00:17
URL: http://lillanlilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0