3... 2... 1... sleep!

Hej! Jag är nyrligen hemkommen från Gävle just nu, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Jag funderar på att dra ut i skogen och jobba lite senare, men jag tror det är lite regnigt och blött där borta. Jag är trött också, så jag orkar inte springa eller något sådant. Jag tror jag ska fotografera lite om inget annat kommer upp. Men det är sånt som märks. Imorgon är det bio i alla fall, och som jag har sett fram emot den här filmen! Över ett och ett halv år i alla fall. It better be good. Men det vet jag att den kommer vara, så jag är inte så orolig på den punkten.

Nej, om jag inte gör något nu så kommer jag somna i datorstolen, så nu signar jag av mig. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0