5 dagar kvar!

Sådär, nu har jag precis kommit hem från stugan. Eller ja, det kanske var en kvart sedan, kanske lite mer, men ni fattar vinkeln. Mina händer är lite stela från att jag har målat, och kört moppe hem utan vantar. Men det är för fan juli, ska det verkligen vara så kallt att man behöver VANTAR för att inte frysa?! Pissväder.

Jag tänkte dra ut en sväng till skogen om ett litet tag, ett sista pass innan LONDON! På tisdag flyger jag, fan vad kul det ska bli! :D Så jag hade tänkt hinna med MINST 3 timmar till ute på skiftet, kanske lite mer om jag har tur. London är ju inte direkt det billigaste stället i Europa, enligt mina personliga London-guider, så jag vill ha med mig myyycket stålar.

Nu ska jag sluta tjata om London och äta lite innan jag sticker ut. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0