åskväder :]

Hejsan! Det åskar just nu, eller det håller på att börja, så det blir väldigt kort. Det är varmt och soligt idag, med åska som sagt, och jag har hunnit med en hel del. Jag har bl. a målat våra fönster, rengjort alla hamsterburar vi har och ätit upp en minipåse tacoschips. Jag håller dessutom på att totalladda mig inför London. Den 4:e augusti smäller det, så nu håller jag på att gå in en massa skor. Det är skor jag ägt väldigt länge, men aldrig använt, och som jag hittade igår.

Nu ska jag stänga av datorn och Internet, utifall att. Jag kanske taren liten fotorunda nu när jag inte har någonting att göra. Nu håller vi tummarna för en riktigt ordentlig blixtstorm! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0