Fullt kör

Hejsan! Jag har varit dålig med uppdateringarna idag, men sanningen är att jag verkligen inte haft tid att blogga. Jag har haft fullt upp hela dagen! Imorse satte jag och pappa upp min stereo på väggen, något jag planerat i sisådär 18 månader. Vi monterade även upp min sänglampa på väggen, den har tidigare varit en klämlampa. Efter vi monterat klart drog jag med lilla mor till Jysk och Elgiganten, och vi köpte nya gardiner till mig, och en ny brödrost. Vår gamla rost tycker inte om att spotta ut brödet, så om man inte vaktar och pluppar ut brödet manuellt så får man äta kolbitar i ett nedbränt hus. Men nu är de problemen ur världen!

Ja, efter att vi kom tillbaka med våra köp så började jag med att sätta upp gardinerna, och mitt i alltihopat frågade pappa om jag ville följa med ut till skogen en sväng. Jag vill ha pengar, så jag hängde med, och vi blev kvar i fyra timmar. Inte illa va? Sen vi kom hem har jag nu blivit klar med gardinerna, och nu är jag helt slut i kroppen. Sängen skriker! Puss och godnatt!



Blött hår, utsmetat mascara och snygga utpekningar av mina nya saker. Ibland har man stil, inte sant?

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* hahahaahah bra gissningar ;)

2009-07-25 @ 01:32:45
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Mormor

Det ser ut som du snyggt på rummet och ännu finare med nya gardiner. Du jobbar på bra med allt som det låter.

2009-07-25 @ 11:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0