Hällregn

Jag har varit ute i skogen två timmar idag och jobbat. I spöregn. Jag blev blöt på platser jag inte visste att jag hade! Men nu har jag röjt två tredjedelar av det jag vill hinna innan London, så det är ju bra. Förhoppningsvis kan jag klämma in tre 4-timmarspass i helgen och nästa vecka. Sen får jag väl svälta på Grillnatta på måndag, men det gör inte så mycket. Mat är övervärderat.

Tidigare idag kom Helena och Linkie över en sväng i alla fall, och det var himla trevligt. De blev tvingade att modellera nere vid militärbron, och det blev några fina bilder faktiskt. Tyvärr glömde jag bort att ta på RAW-format, men det får fungera ändå. Jag räddade livet på en liten trollslända också, det tyckte jag var snällt. Jag har suttit inne på nätet nu och letat lite filter till kameran. Jag ska nog titta mer på det när jag kommer hem från London.

Nu ska jag gå och duscha i alla fall, ha en bra kväll. Puss!

P.S, videobloggarna kommer när de kommer!

P.P.S, i Poirot-programmet på vilken kanal det nu är, så tror jag att det är den blonda tjejen som är mördaren. Bara så ni vet. Hehe..

P.P.P.S, gillar ni den nya designen? Eller ska jag göra en ny? Okej, nu är jag klar.



Update! Jag tittade inte ens på Poirot-programmet, jag har aldrig sett det förr i mitt liv, och det VAR den blonda tjejen som var mördaren. Hur grym är jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0