HP-fever

Jag kom precis hem från bion, och sitter och snaxar på tomater och en bulle. Filmen var så jäävla bra! Efter förra filmen var jag lite fundersam på den här filmen, och jag tvingade ner mina förväntningar rejält, så filmen i sig blev mycket bättre än mina förväntningar. Med andra ord, den var så jääävla bra!! Se den!

Tidigare idag har jag bara läst klart Eclipse i solen, lika bra att utnyttja varenda soltimma vi får. Det blev fyra soltimmar, så jag hoppas på lite färg. Imorgon ska vi åka iväg till mormor en sväng, Jens ska röja och jag och mamma ska vara sociala. Jag tänkte ta med kameran och fota lite också, de har en himla fin trädgård, mormor och Arne. Jag ska nog gå och lägga mig rätt snart, jag vill hinna sova minst tio timmar, hehe. God natt!



'

Blommor i mormors trädgård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0