Huggorm





Jag stack ut till skogen lite tidigare idag för att stega lite av det jag röjt. Jag är uppe i ca 1.7 ha nu, alltså 17000 m². I alla fall, närjag var där och klampade runt höll jag på att platta till en liten huggorm. Som ni ser så var den väldigt ljust brun, så jag tror den kanske håller på att ömsa skinn nu, var den nog är. Den fräste lite och kröp iväg när jag tog fram kameran för att dokumentera händelsen. Tusan att jag inte orkade släpa med systenkameran, jag vill knäppa kort på en orm med den. Istället blev det kompaktkameran, med det duger ändå.

Nu ska jag leta reda på fjärrkontrollen till min stereo. Den har gått upp i rök! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

videoblogga mer tycker jag! :)

2009-07-27 @ 02:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0