Let's go photograph!

Jag var nyss inne på Blixmans blogg, och blev lite inspirerad, så jag ska strax sticka ut och knäppa lite kort. Först ska jag äta lite, jag har inte fått i mig något sedan hopplektionen. Det var himla skoj faktiskt. Vi var fyra pers i gruppen, som höll på i en timme, så vi hann hoppa rätt så mycket. Jag hade Biggles, världens mysigaste sötpropp, som är jättehärlig att hoppa med. Det blev jag glad över, jag gruvade mig för vem jag skulle få rida. Men det blev ju bra i alla fall!

Nu ska jag först rensa lite jordgubbar, sedan äta någonting och sticka ut och fota. Sen tänker jag SERIÖST städa klart på rummet, fixa lite här i bloggen och titta klart på Angels & Demons. Jag hann se ungefär halva igår, så jag hinner nog klart idag. Ni borde se den, den är jättespännande! Jag tycker nästan att den hittills är bättre än Da Vinci-Koden, men jag är inte riktigt säker. Jag återkommer med det. Puss!

Btw, nu när det är sommar så är det större chans att de små uppdateringarna syns i min twitter-gadget nere i menyn. Förresten, ser ni den? Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0