lugn hemmakväll

Hejsan! Gud, nu har jag varit sådär kass på att blogga. Men i alla fall, igår och idag har jag inte gjort någonting alls, jag är så extremt oproduktiv så det är inte sant. Eller vänta lite, jag har ju varit på hoppkurs, hehe. Ja, idag var det sista dagen på hoppkursen, och jag har haft så roligt de här senaste tre kvällarna. Jag älskar att hoppa, och jag lär mig saker också, som till exempel att Biggles blir rädd för ett hinder med en pressening under. Igår hoppade vi serier utomhus, i hettan och dammet. Det gick rätt bra, fast det var FÖR VARMT. Idag är det ju lite svalare och vi var imonhus, så det var skönt för det. Idag hoppade vi en bana, och det gick väldigt bra. Jag är så stolt över söt-Biggles, han är så himla mysig att hoppa med!

Nu ikväll ska jag ta det lugnt, som alla andra dagar, och titta runt lite på gamla serier på Youtube. Imorgon ska jag nog sticka ut och springa en sväng. Annars i helgen fortsätter jag att ta det lugnt, för nästa vecka ska det bli sämre väder. Sämre väder betyder att jag kommer att jobba i skogen, tjäna lite stålar och få ont i axeln. Den där jävla röjsågen är så himla tung! All vikt hamnar på höger axel också. Ska prova en annan sele tror jag.

Puss!


Kommentarer
Postat av: johanna

jag tycker din lugg har blivit lite lång elin ;)

2009-07-03 @ 23:21:55
URL: http://johannaengstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0