planer inför idag

Hejsan! Jag ska snart åka iväg till min faster, som fyller år. Jag håller på att göra mig iordning, något jag inte gjort på hur länge som helst. Det är en av sakerna jag faktiskt tycker om med lov, att man inte har press att vara snygg hela tiden! I alla fall så har jag klart bestämt mi för att fixa min bloggdesign idag, punkt slut. Dessutom ska jag filma mitt rum, något som låter helt normalt, inte sant? Men det är normalare än det låter. Senare tänkte jag gå lös med nagelsaxen och trimma min lugg också, som just nu hänger precis framför ögonen på mig. Sen kanske det blir skogsarbete också, jag är inte riktigt säker. Vi får se. Puss!


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* oh okej tack , jag var lite rädd att det bara var RÅ plugg som alla säger :) går du här i luleå ?



tack jo jag vet.. orkar inte ändra^^



Rösta jättegärna på mig ! Läs mitt senaste inlägg^^

2009-07-06 @ 13:19:21
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0