regn-dag

Hejsan! Sitter och lyssnar på Good Girls Go Bad, så himla bra! Jag ska till och dammsuga rummet nu, och jag har precis lagt in lite annonser om hästböcker, som ni såg innan. Man kan lägga upp annonser via bloggen nu, och eftersom det är gratis så gör jag det! Men jag ska även lägga upp på Blocket, och be mammi lägga ut på tradera om inget annat fungerar. Jag har två hamsterburar som också ska säljas, så det kommer säkert en till annons snart.

Annars finns det inte så mycket roligt att göra idag. Regnet vräker ner, så jag ska städa och vara duktig idag. Om det blir uppehåll någon gång tänkte jag fota lite droppar och hoppas på coola bilder, helst utan att bli dyngsur själv. Önska mig lycka till! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0