Se Transformers!

Tja! Jag kollade precis klart på Transformers, ettan alltså. Den kom ut för flera år sedan, och har gått på Canal+ hur länge som helst, men jag har aldrig tagit mig tid att se hela, men det borde ni göra! Seriöst, det är utan tvekan den bästa actionrullen jag sett, och jag har sett en hel del. Jag känner nu att jag nog borde se tvåan. Revenge Of The Fallen går ju på bio nu, men i vår lilla sug-stad har bion sommarstängt, så jag får snällt vänta tills efter sommaren.

Nu tänker jag nog spela liiiite The Sims 2 som jag precis installerade, äta lite jordgubbsströssel jag fick av brorsan (det är jättegott, smakar som godis!) och kanske sova. Jag tänker för en gångs skull INTE säga vad jag ska göra imorgon, för då händer det inte. Men bloggdesignen ska uppdateras snart, det har jag lovat mig själv. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0