sovasova

Hey! Nu är jag uppr för länge, så det suger, men jag ska precis gå och lägga mig. Imorgon ska jag upp tidigt och jobba. Jag räknar med minst tre timmar imorgon, sedan ska jag jobba 16 timmar till. Jag ska få ihop 2000 kr, och så är det bara! Antingen det, eller så tjatar jag lite på pappa att höja min lön. Hehe... Efter jobbet ska jag träffa Helena, äntligen! Det var alldeles för längesen! Vi får se vad vi hittar på för tok.

Förresten, har vi smakat Marabou Sommar? Jordgubbschoklad! De är genier, det är så jävla gott! Men nu har vår kaka tagit slut, så ingen mer choklad för mig ikväll. Förresten, om ni inte vet vad man gör när man röjer så går man run i skogen och hugger ner träd med en röjsåg. Man hugger ner lövträd (mest björk, asp och rönn) så tallarna och granarna växer bättre och slipper konkurrens om vatten och näringsämnen i jorden. Det är barrträden som man tjänar pengar på, så resten ska ner. Så ja, det är mitt sommarjobb. Men erkänn, röjsågen är snygg! En sådan går jag runt med! Ett litet tips, kom inte och hälsa på mig. Vi vill inte ha någon Bollnäs Chainsaw Massacre uppe i skogen, eller? ;)


Förresten, gillar ni den nya designen? Inte så himla stor skillnad kanske, men lite i alla fall. Puss, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0