Typical Elin-talk

VIDEO BORTTAGEN, eftersom den sög.

Okej, först och främst, denna video är typ 7 minuter lång, och ni behöver VERKLIGEN inte se den, men jag ville lägga upp den ändå.

Annars har jag haft en trevlig dag! Jag har påbörjat ett Avatar-maraton, jag har umgåtts med släktingar jag nästan aldrig träffar och jag har tittat på Charles Darwin, the tree of life, en dokumentär av David Attenborough.


Detta är en man jag beundrar något enormt! Han är så jävla cool! Det är han och Charles Darwin som är de enda jag kan kalla idoler. Så ja, detta är nog det inlägg i hela bloggen som bäst beskriver mig faktiskt. And guess what? I wouldn't have it any other way! I love my life!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!

Besök gärna min bloppis. Jag har drygt 70 annonser av kläder, skor, smycken, väskor m.m. Det mesta kostar runt 50kr!

www.jennsansklader.blogg.se

2009-08-01 @ 15:14:34
URL: http://pennypie.blogg
Postat av: det vete fan

Amagad! Bulllshit! har du hört talas om djungelns lag? Äta eller ätas är det som gäller!

2009-08-04 @ 02:03:06
URL: http://Nej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0