en dag hos mormor

Hej! Jag har varit hos mormor hela dagen faktiskt, det var himla trevligt faktiskt. Jag körde kanske halva vägen dit, och det gick himla bra. Eller, det tycker jag i alla fall. De i baksätet kände sig inte alltför trygga tror jag. Men men! Det har varit en väldigt trevlig dag i alla fall, det blev lite kort och irritationer. Det flög en stor, snygg trollslända över deras lilla damm hela dagen, och jag ville så gärna ta kort på den, men den flög iväg varje gång jag fick den i fokus. Irriterande som sagt. Anyways, nu tänkte jag faktiskt sova. Jag ska nog till stugan imorgon, men jag vet inte när, så ni kanske får se lite kort imorgon. Men som sagt, säängen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0