skogsmulle

Hejsan! Jag kom hem från skogen för ett tag sedan. Det blev fyra timmars röjning idag, och det känns lite i nacken. Det blir mycket att titta ner, så jag antar att det är något man får räkna med. Det är faktiskt askul att röja, och det är lite irriterande när pappa vrålar att vi ska hem. Han säger att han blir trött, men jag märker faktiskt inte av det. Men svettigt blir det kan jag lova! Det roligaste är att man ser skillnad! Stor skillnad. Alla lövträd försvinner, så det blir bara en massa tallskog.

Imorgon tror jag att jag ska hitta på något med Helena, och jag vet inte om vi hinner till skogen. Kanske några timmar isåfall. Nu ska jag ta mig i kragen och göra om min bloggdesign. Sen ska jag ragga över någon att titta på film med. Jag ska försöka i alla fall. Ha en bra kväll, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

länge sen du gjorde en video blogg!

2009-07-07 @ 18:04:08
Postat av: E&S

Vet inte vad röjning är O_o Men det verkar svettigt.. :o

2009-07-07 @ 19:42:11
URL: http://eswebbshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0