låter jag som ett filmfreak nu?

Vad är det med mig och dessa sena blogginlägg?! Jag ska berätta vad det är, det är en väldigt uttråkad tjej som inte har någonting att skriva. Eller jo, jag har lite grann, men bara klockan elva på kvällen. Imorgon ska jag antagligen sätta på mig min fina orangea hjälm och dra ut och röja. Jag har lovar mig själv att åtminstone söja två hektar (100m x 100m), 2 ha = 2 000 kr förstår ni. Dessutom ska jag måla huset, och i stugan, och det kommer jag också få lite stålar på. Härligt!

Ikväll har jag suttit framför teven och sett Sex and the City på Comedy Central, och bråkat med Jens eftersom han ville kolla på något annat. Dessutom hann jag se lite Sweeny Todd och Bee Movie. Jag älskar Sweeny Todd, han är så jävla cool, och Johnny Depp är så klockren i alla Burton-filmer. Bee Movie sög, jag avskyr kassa animeringar, vilket de flesta inte är. I alla fall, min vädertjänst säger att det kommer bli åska på onsdag! Jag vet inte vad ni tycker, men själv älskar jag åska. Eller inte drygt mullrande som hörs på avstånd och tvingar en att stänga ner Internet, men blixtstormar på kvällen. Ni vet, de där med de riktigt höga smällarna och de rktigt blixtrande blixtarna. Men jag ska försöka att inte bygga förväntningar inför onsdag. De flesta åskväder är ju det där som bara är dryga mullranden. Tyvärr.

I alla fall, nästa onsdag har jag planer. Då blir det nämligen bio! Harry Potter och Halvblodsprinsen, och som tradition ska jag såklart se den på premiärdagen. Jag skulle gå på midnattsvisningen om det fanns någon. Men här i Bollnäs har vi "sommarstängt" (SUGBIO!) och varken Gävle eller Söderhamn har midnattsvisning. Morr. Men jag har reserverat platser till mig och min brorsa i Söderhamn, och jag ser redan väldigt mycket fram emot det! Egentligen skulle filmen komma i november förra året, så nu är det bäst att filmen är bra. Anyways, nu blev det ett himla långt inlägg helt plötsligt. Vi hörs imorgon! Puss!


Och ett löv får avsluta det hela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0