vidriga äckelkryp!

Hejsan! Jag ska till och sova nu, tja, klockan är ju tolv. Det känns som en bra tid att gå och lägga sig på! Jag har i alla fall filmat mitt rum nu, lite konstigt kanske, men nu har jag bevis på att min rum kan vara välstädat! Det har inte blivit någon fotografering idag, eftersom det inte slutade regna förrens det var för mörkt ute. Men men! Jag har faktiskt pysslat lite, vääldigt lite, nu på kvällen. Dessutom har jag totalrockat till en massa musik. Imorgon ska jag nog fortsätta pyssla lite, jag känner mig lite inspirerad och kreaktiv. Det kanske blir något armband och så.

Nu ska jag i alla fall sova, efter att jag mördat harkranken som nyss tod sig in genom fönstret. Vidriga små varelser. Jag klarar de flesta kryp, men harkrankar är FÖR vidriga. Fan, nu har den gömt sig också. Jag ska nog hitta dig lilla vän, be afraid! Puss sötnosar, vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Nu har jag sett din film på ditt fina rum! Nu skulle du kunna ha det i en katalog över fina tonårsrum. Utlovad belöning kommer innan ni åker till London. När var det nu?

2009-07-10 @ 10:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0