Wonderful world!

Okej, nu testar jag att blogga på svenska för en gångs skull. Jag sitter och pratar lite med Linkie på msn nu, hon och Helena kommer över imorgon. Det var alldeles för längesedan, så det blir nog fullpackat med skoj. Jag ska tvinga båda två att ställa upp på lite bilder också. Det är skoj att fota andra.

Tidigare idag var jag nere på stan en liten sväng. Jag hittade en söt tröja på Såfin, men eftersom jag har fullt köpstopp fram tills London så hänger den tyvärr kvar i butiken. Förresten så kom H&M-katalogen idag, och jag tror jag är kär i varenda lång-kofta i hela katalogen.

Nu ska jag städa bort på bordet så vi kan äta lite. Ikväll lägger jag ut lite olika bilder jag har suttit och redigerat idag. Jag har äntligen löst mina problem med att öppna RAW-bilder i photoshop. Jag var tvungen att skaffa en ny version av photoshop, sedan löste sig allt. Perfekt! Men som sagt, måste dra. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0