26 juni, min dag

Hejsan! Vilken underbar dag, eller hur? Mamma och pappa väckte mig FÖR tidigt imorse och gav mig frukost på sängen och ett stort kuvert. Däri låg ett kvitto på flygbiljetter och hotellrum. För gissa vad? I'M GOING TO LONDON BABY!!! YAAAY!!! 4-7 augusit, HAPPYFACE! Jag lyckades somna om efter ett tag, och sov till tio-någon-gång. Gick upp, bakade en tigerkaka, solade en sväng, åkte ner på stan, fick en jordgubbe (TACK!), åkte en extra lång omväg hem på moppen, solade, åkte och träffade Stina, cyklade hem och tog det lugnt ett tag.

Efter en stund, när jag var nydushad och fräch så kom morfar, mormor och Arne, och vi åt god mat och utsökt efterrätt. Nu har finbesöket åkt hem, och jag ska städa på rummet. Jag blev så himla glad över alla mina presenter idag, och jag känner mig som ett litet barn igen. Det var längesen jag varit så uppspelt på en födelsedag! Jag har fått pengar som strängt ska sparas till augusti, Twilight, New Moon och Eclipse. Jag ska få tag på Breaking Dawn när jag får handla igen. Men ja, det blir stramt med shopping nu. Förresten, ni vet ingen som råkar söka sommarjobbare, eller vill ge bort lite stålar gratis? Hehe.. ;-) Hoppas ni haft en bra dag i solen, för det har ju varit underbart varmt. Imorgon ska jag till stugan, så håll koll nere på Twitter-mojängen om ni vill ha uppdatering. Puss!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Roligt att du känner att din dag blev bra!. Fint bildcollage från dagens uppvaktning. PS. kom ihåg filmen på ditt "nya" rum framöver. Kramar från mormor.

2009-06-27 @ 00:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0