ledighet, frihet, SOMMAR

Fantastisk, nu är jag uppe för länge, igen. Men jag har ingenting annat att göra! Jag är ledig imorgon, hela dagen. Det är den första smaken av lov jag har hittills. Mitt skåp i skolan är tömt, och jag tänker inte titta i en enda skolbok förrens om tio veckor. Men imorgon kommer jag ändå vara tvungen att gå upp rätt tidigt, och stresshjälpa mamma hela dagen. Hon blir alltid lite galen bara det ska komma någon på middag. Nu är det Jens studentmottagning, så det är klart hon kommer vara helt galen!

Jag lyssnade klart på Eclipse tidigare idag, och har redan fortsatt med Breaking Dawn. Jag storgrinade igenom hela sista kapitlet, så sorgligt! Det var inte så smart att grina med linser i dock, de höll på att ramla ut. Den ena gjorde det tidigare idag, när jag satt och sprev fysikprov. Det sög förresten, jag fastnade på en fråga som verkligen inte klickade. Jag tänkte helt fel. Så satt jag fast på den i en timme, och hann inte kolla igenom de andra igen. Äsch, jag kan göra om provet efter sommaren om det skulle vara så. Håkan hade snott mina bilder härifrån bloggen med. Dessutom handlade alla uppgifter om klassen. Jag önskar nästan att jag kunde få ett extra prov, som minne från vår galna klass. Jag kommer sakna er i sommar!



Imorgon tänker jag göra en ny bloggdesign också. Den ska bli perfekt! Förresten, har ni sett min nya gadget här i kanten? Det är mina tweets, från min Twitter. Jag uppdaterar den lite hela tiden, check it out ;) Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0