Midsommar!

Vilken underbar midsommar det har varit! God mat, bästa möjliga sällskap, en himla massa skratt, blommor, sol och värme. I torsdags åkte jag som sagt upp till mormor, där alla kusiner och morbröder och mostrar redan var. Det blev lite mindre sömn inatt, med tanke på alla högljudda ungar. Jag lovar, jag var aaaaaaldrig högljudd när jag var liten. Högljudd räcker inte som adjektiv.

Idag börjades dagen med spöregn, fortsatte med fika, god mat, lek, bollspel, kamerabus och fulla och glada föräldrar. Paparazzi-Peter, min mormors mans son, var där med sina mastodontkameror, varav den ena hade ett grymt 400 mm-objektiv. Jag satt uppe vid huset och knäppte närbilder på blommorna 10-15 meter bort. Det ni! Innan vi åkte hem gjorde vi upp lite planer om nästa vecka. På söndag åker jag ner till Linköping och hälsar på, kanske kan klämma in lite shopping och bus där. Men nu ni, nu är Elin trött efter allt lek och bus, och ska sova. Puss och godnatt, hoppas ni har haft det lika underbart som mig idag!


Kommentarer
Postat av: mormor

Tack själva för en trevlig midsommar. Roligt att du trivts och är nöjd. Hälsa alla.

2009-06-21 @ 15:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0