midsommarglädjen kickar in!

Jag fick en fråga av Anonym, som undrade hur man tog bort reklamen från sin blogg. Nu vet inte jag vad denna person har för reklam på sin blogg, men den första reklamrutan, alltså den under första inlägget, kan inte tas bort. Om man har lagt till egen reklam i kodmallen, den kan man ta bort genom att ta bort genom att ta bort koden bara, lätt som en plätt.

Klockan är nu ett, och jag ska strax börja packa inför ikväll. Jag tog vara på uppehållet lite tidigare med att gå ut på en fotorunda, efter att jag läst lite mer i manualen till kameran, och jag ville testa mina nya kunskaper. Det blev några riktigt fina naturbilder. Det är ändå synd att det var molnigt, jag gillar att solsken syns på korten, det blir finare skuggor då. Jag tror jag precis kommit på att mina linser bara fungerar bra på långt håll också. Jag ser suddigt på datorskärmen, i alla fall i början av "datortiden".

Jag känner mig på riktigt gott humör i alla fall. Jag älskar midsommar, det är utan tvekan min bästa högtid. Jag sitter och funderar på vad jag ska ha på mig, så töntigt ytlig är jag. Ska prova några kombinationer, men just nu lutar det åt kjolen jag hade när Jens tog studenten. Nu ska jag börja fixa lite saker som sagt, bl a photoshoppa lite bilder, packa, övertyga mina föräldrar om att jag inte dricker (paranoida jävlar), och fixa kameran. Jag kommer antagligen inte uppdatera under midsommar, men om ni verkligen är så nyfikna på vad jag gör så kommer jag twittra under dagen, så håll koll på twitter-maniken nere i menyn. Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0