Oh summer, summer, wherefore art thou sweet summer?

Sommar, sommar, sommar. Det känns helt fantastiskt! Det skulle ha gjort det om det ens fanns någon gissning om sommarväder i den närmaste framtiden i alla fall. Men trots skitväder är det faktiskt LOV, och jag kommer kunna sova i flera veckor. Jag hoppas att det inte kommer att vara lika tomt på planer som det brukar vara. Planerna hittills är att nöta sönder Twilight-böckerna jag lånade över sommaren, att springa runt i mina nya fina gladiadorsandaler, att sova läänge, att umgås med de bästa människorna, jobba, att träffa släkten på midsommar, att fylla år, att hata allt regn och vara fri från plugg.

Idag var det avslutning. Klockan nio var jag i skolan, och klockan tio var jag fri. En relativt kort sommarshow, med jätteduktiga esteter och kulturbreddare, lite ISP-utdelning, godisätning och skratt, några snabba boklån (hehe, sista minuten..) och en hel dag med segande och lycka. Jag älskar all tid jag har! Jag har måla naglarna, något jag inte gjort på flera månader. Jag har lyssnat på nästan hela Breaking Dawn på en dag. Jag har mått uruselt över att äta godis, chips, och jag vågar inte äta mer, ens nu. Jag har hunnit lova mamma att jag ska göra saker jag inte kommer ihåg, jag har tänkt ta upp papper från golvet i flera timmar, och är fortfarande förvånad över att det ligger kvar. Allt det lilla, det gör mig lycklig. Att ha tid, det gör mig lycklig. Det regnar nu. Jag tänker öppna fönstret så långt det går, och känna doften av sommarregn. Jag är lycklig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

videoblogga!

2009-06-13 @ 23:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0