otursdag

Eclipse är alldeles FÖR bra. Jag sitter och lyssnar just nu, och har kommit in i slutfaserna av boken, eller början av slutfaserna snarare, strax innan. Jag tänkte försöka städa lite medans jag lyssnar, och sedan somna i fysikböckerna ikväll. Jag har fysikprov imorgon, och det är faktiskt det enda jag har. På torsdag är jag helt ledig, vilket suger. Mamma kommer vara tokigt härhemma, och tvinga mig städa och damma överallt. Men ja ä int bitter! Jens ska ha studentmottagning, och det kommer antagligen finnas en massa gott, överallt.

Idag har jag haft extrem otur. Jag har gjort illa mig hela dagen, jag sparkade bollen åt fel håll hela tiden när vi spelade fotboll på idrotten och jag förlorade säkert 50 gånger i RAD när vi spelade kort. Dessutom har tyngdlagen inte varit på min sida idag. Kort sagt har det varit en såndär sugdag, fast den har ändå varit himla skoj. Nästan allt tack vare mina underbara nv:are, och det faktum att jag har ett prov kvar, sedan ledighet. Jag somnade till och med ute i solen idag! Alla sa att det skulle vara pissigt väder, men det var väldigt härligt.


Och finally, lite bilder från järvzoo ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Härliga bilder! :)

2009-06-10 @ 18:42:18
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0