Team Hanna-konsert

Hejsan! Jag kom precis hem från stugan, där jag var sedan igår. Vi ska tillbaka dit imorgon igen. Det stekheta vädret fortsätter också. Jag badade faktiskt igår, trots att det var lte småkallt i vattnet. Min moster och kusin var där och hälsade på. På kvällen, när det var lite svalare, stack jag och mammi ut och sprang ett varv runt sjön, cirka 6 km. På andra sidan sjön, där det finns långa, soliga uppförsbackar, gick vi, och vi träffade på en huggorm som låg och solade också. I solen höll jag på att koka upp, och jag hatade det. Men jag kanske sprang 4-5 km i alla fall, och gick resten. It felt awesome!

Jag lekte lite med kameran i stugan också, och knäppte kort på flugor på smörblommorna. Fick några riktigt snygga bilder faktiskt. Nu ska jag göra mig iordning inför ikväll faktiskt, jag och päronen ska på konsert, Team Hanna-konsert. Jag vet inte hur det är med alla andra körer från Körslaget, men Team Hanna är faktiskt kult häruppe numer. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0