tisdag i Linköping

God morgon! Visst är allt bra ibland? Jag är kvar i Linköping, och jag älskar att vara här. Det är soligt och fint, och det är en väldigt vacker stad. Igår var det lite av en slapp-jobbig dag. Först cyklade jag och Malin en sväng till Ekholmen, men miin lånade cykel fick punktering, och efter det låg vi och slappade i solen. Senare på eftermiddagen gick vi på ett friskis&svettis-pass. Ett ord. DÖD! 55 minuters ren plåga, det var så himla jobbigt! Hörrni NV:are, det var så mycket jobbigare än våra cirkelpass. Förstår ni hur död jag var?!

Anyway, på kvällen köptes det pizza och vi åkte ut till några slussar. Det var sådär oranget solsken, eftersom solen höll på att gå ner, och det var så himla vackert där. Efter pizzan blev det en promenad runt "sjön", och sen blev det popcorn framför teven, och Inside Man.

Idag ska jag och Malin åka ner till stan en sväng, och jag ska kolla efter shorts och chinos. Kanske något mer också. Jag fick lite pengar i för  tidig födelsedagspresent igår, så jag ska försöka hitta lite bra saker för pengarna. Nu vill Malin ha tillbaka sin dator, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0