hjälm!

Jag rådiggar mina nya kläder, och speciellt hjälmen. Ja, de är det jag köpt idag, och att köpa kläderna var det jag har gjort idag. Imorgon ska jag ställa klockan på ringning och gå upp jättetidigt. Senast åtta ska vi åka iväg till skogen, där jag ska plantera träd hela dagen. Första dagen på jobbet! Lite senare i sommar ska jag börja röja, jag ska bara lära mig det först. Sen får jag användning för min snygg hjälm också, den behöver man tyvärr inte om man ska plantera träd.

onsdag ska jag ner till optikern en sväng på linskontroll. Sen var det något mer också tror jag, men jag har glömt bort :/ Hehe, superminne... På torsdag ska jag åka upp till Fränö och påbörja Midsommarfirandet. Systemkameran ska med, nu jävlar ska paparazzi-Peter få smaka på sin egen medicin, hehehe... Och ja, nästa vecka fyller jag år faktiskt! Just ja, måste skriva en önskelista till släkten.

Nu är jag i alla fall helt färdig med den nya designen. Helrenovering, inte sant? Jag gjorde lite nya kategorier också, bara för att. Nu ska jag iväg och äta hambörjare, sen måste jag sova lite också. Puss sötnosar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0