hemma, RIP, 26 juni <3

Men vad tusan, vad har hänt med blogg.se? Startsidan är ny! Jag tror jag gillar den, men jag måste vänja mig först. Nu är jag hemma i alla fall, efter fem timmars tågresa igår. Jag ska smörja mig lite och sticka ut och sola nu, så jag skriver mer när solen har gått upp i rök, eller tja, vid ett-två-tiden.

BTW så kommer jag börja lite smått med att göra bloggdesigner igen, under juli månad i alla fall, men bara mot betalning. Så ja, ni kan börja beställa om ni vill ha en ny bloggdesign. Ha en BÄST dag, jag tänker ha det! PUSS!



BTW, Måste flika in ett RIP till Michel Jackson, jag gillade hans musik. Det var synd att han dog. :/

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Har sett att du gjorte designer te bloggar förut, du skrev på din gamla blogg att man skulle fråga andra och att vissa fortfarande ger ut gratis. . vilka då, snälla hjälp..! jag och min kompis har en blogg tsm (kyssarochsmek.blogg.se) som ska piffas till och vi behöver hjälp...! tacksam för svar..!

2009-06-26 @ 19:45:52
URL: http://kyssarochsmek.blogg.se/
Postat av: Anonym

videoblogga! :)

2009-06-26 @ 22:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0