värme

Ooh, vad jag har varit stygg idag. Jag har bränt runt 900 kr!! Jag som skulle ta det lugnt med inköpen ett tag... Men jag har köpt ett par ljusbeiga chinos, en korallfärgad klänning, en randig kofta, ett sött linne, och en vit och en grå skjort-klänning. Det blev dessutom ett USB-minne och tre berlocker till ett armband. Men NU har jag köpstopp ett bra tag framöver. Nu har jag allt jag behöver, och nu är det slut. Jag skyller på att kläderna var på rea.

Ikväll var vi iväg till Bergs Slussar och grillade och hade det trevligt. Det är himla varmt här i Södern, mycket varmare än i Norrland. Imorgon ska det bli ännu hetare, och jag tror jag kommer dö av värme nästan. Jag och Malin ska iväg till Tinnis då, det är en konstgjord och uppvärmd sjö mitt i staden, som antagligen kommer vara smockat. Sen på torsdag är det hemfärd. Jag vet inte riktigt hur jag ska få plats med allt i väskan bara, den var fullproppad redan INNAN jag kom hit. Typiskt. Nu tittar vi lite på TV, och nu började programmet igen, så hejdå, ha det bääst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0