earth hour

Hejsan! Ledsen för att det inte blev några bilder igår, jag glömde bort det! ;) Menmen, jag la ju upp några stycken nyss i alla fall ;)

Om 15 minuter är det earth hour, och jag ska släcka, såklart. Tur i alla fall att vi har en bärbar dator (a). Jag tänker ta lite musik och digga i en timme, eller bara ligga och tänka.

Igår var jag hem till Stinas syrras kille, hon var kattvakt där. Det blev många skratt och mycket guitar hero, skitskoj! Vi får ta och görat igen girls! <3

Men nu måste jag fixa inför earth hour, jag hittar inte mitt usb-minne! Tusan också! Puss!

Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected

jag lägger till denna då istället för rosamoped?

2009-03-29 @ 10:47:51
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0