En cykel!

Hejsan gullpluttar! Idag har det varit en lång och tuff dag, och jag är helt slut överallt. Tänkte lite snabbt hoppa in i dushen nu, sedan somna med kemiboken i armarna. Imorse hade vi datorkunskap, lite repetition inför provet nästa vecka. Det var under datorkunskapen som vi även upptäckte att franskan var inställd, eftersom vår snälla lärare bestämde sig för att vara sjuk. Efter två labb-timmar hade vi lunch, och det blev en extra lång sådan, då vi inte hade kemi. Våra lärare var duktiga på att vara borta idag, och jag klagar inte! ;D


Men rasten tog ändå slut, och det blev en mattelektion. Jag förstår inte varför, men min drivning på mattelektionerna är helt bortblåst. Jag vet knappt vad vi håller på med, speciellt då vi ändå har prov på onsdag. Sen slutade jag, och satte mig i stallet och pluggade, sen red jag lite också. Det gick bra faktiskt, trots att det var svinkallt. Det har ju blivit vinter igen, och jag avskyr vem det än var som kom på det!

Btw, har ni serr vilken fin cykel jag ritade med min mobil för nåt tag sedan? Det ska nog föreställa min fina Puch, den är ju grön ;D Nu babblar jag bara, men vi hörs imorgon, och så slänger jag upp en outfit strax. Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa

EN CYKEL!

2009-03-23 @ 21:04:28
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0