helgen är slut, back to reality.

Hejsan! Nu har jag suttit med biologiuppgiften och jobbat nonstop i två timmar, och nu tänkte jag sova en välförtjänt sömn. Imorgon är det back to reality, efter en helg med stalltjänster, fint väder och Twilight. Linkie var förresten här hemma igår en sväng och tittade på Twilight med mig, och det var lika trevligt som alltid. Det blir alltid skratt och tjejprat när vi två är i farten ;)

En sak som jag insåg nu helt plötsligt är att jag inte har gjort det jag egentligen skulle göra i helgen, inte helt direkt i alla fall. Jag har inte ens rört matten eller fysiken, och inte har jag sytt in mina två kjolar som jag ska sy in heller. Tänka sig hur knasigt det kan bli egentligen.

Nu håller vi tummarna för en bra vecka med riktigt fint vädet, för nu tusan ska skinnjackan fram, oavsett temperatur. Det är bara att tagga nu, och det jag har att se fram emot är en drogdag, ett fysikprov, ett svenskaarbete som ska in (som jag inte har börjat på), allmänt nv-plugg och lite fler roligheter. Tja, ska det va så ska det va. God natt <3

BTW så var det pi-dagen i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0