nv är allt bra härligt ibland!

Hejsan sötnosar! Tänkte bara skriva lite snabbt nu, sen måste jag ta itu med lite läxor. Jag struntade i att ta hem typ.. Allt?! Så nu fick jag en chock när jag fick reda på att vi har typ fullsmackat med prov och läxförhör innan påsklovet om sex veckor. Jag har svenskaredovisning på onsdag, en svenskainlämning som ska in om ett tag, biologiprov, biologi-inlämning, biologiredovisning, matteprov, fysikprov, engelska nationella (tror jag), en massa läxförhör och en historiainlämning innan påsk. OMG!



Idag har det vart en såndär perfekt "dag-efter-lovet-dag". Man har något att göra, så man blir social och så igen, och man blir aktiverad. Jag har knappt gjort någonting på lovet, och jag älskar att få komma tillbaka till skolan igen, för att liksom bara göra något om dagarna.

Imorse hade vi lite datorkunskap, lite fysik och lite biologi. Sen hade vi lite lunch, lite kemi, lite matte och lite franska. Vi fick tillbaka kemiproven idag, och det kändes som om alla i hela rummet var nöjda! De flesta var bara så överlyckliga att de klarat godkänt, och själv blev jag riktigt extremt nöjd. Jag vet inte riktigt varför, men just idag var alla nv:are på extra bra humör överhuvudtaget! Det var jätteroligt att träffa igen efter lovet! Sen slutade vi, och jag gick till stallet och red Biggles. Det gick rätt bra, han gick bättre än vad han brukar :)


Nej, nu blir det lite historia här, det ska in imorgon... :S Och hörrni?! Om ni vet NÅGONTING ALLS om koreakriget, skriv till mig!! Jag ska prata om det i fem minuter på onsdag, IDK anything!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0