ny dator, jippi!

Nu är jag riktigt trött, jag ska sova alldeles strax. Jag kikade in på Lisas blogg och såg att vi tydligen har sovmorgon imorgon, till nio, så det är nice. Hoppas viruset ger med sig tills dess då ;P

Gissa vad? Jag ska få en ny dator :D Min är dampig och så ju, och fläkten låter så grymt högt, och alla är bara trötta på den, inte bara jag. Efter hundratusen ominstallationer under det senaste året, MINST, är det alltså dags för en ny. Det är min stationära jag ska byta ut alltså, och jag skiter i vad alla andra tycket och så, de stationära är bäst. Visst, laptops kan man ta med sig, men för mig är det stationära som rockar fett ;)



Vi hörs imorgon you guys, ha det bra tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0