sjukling, BAJSHALS!

Nu sitter jag med vår enorma laptop i vardagsrummet framför teven och chillar. Det blir ingen outfit idag btw, jag har inte orkat knäppt kort. Jag vaknade imorse med ondare i halsen än igår, virus-jävel. Jag avskyr det! Jag tog i alla fall en ibumetin innan skolan och sen tvingade jag mig själv att stanna kvar där så länge som min hals tillät mig. Jag klarade mig skapligt genom förmiddagen, alltså historiaprovet, håltimmen vi hade och franskan. Jag stannade lunchen, första svenskatimmen, men sen gav jag upp och cyklade hem. Och det kan jag tillägga var första gången jag gick hem från skolan tidigare sen i åttan!

Här hemma har jag inte lyckats med så mycket, bara att äta lite mer tabletter och upptäckt hur mycket lättare livet är när man faktiskt kan prata! Jag har lyckats tittat en massa på tv i alla fall, och jag har upptäckt att Vanessa Hudgens är dubbad i en reklamfilm om pormaskar, och Brolle som skulle imitera Elvis. Haha, man lär sig mycket ;D

Puss!


Kommentarer
Postat av: bbellahh

Sv; Tack tack! Älskar dom också hihi :)



Krya på dig och sov gott!

2009-03-31 @ 21:08:36
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0