svenska

Hejsan! Sitter i en datorsal just nu och letar lite information om Darwin. Vi har svenska, och det är sista lektionen på dagen. Vi har precis haft matte, då jag intefick någonting alls gjort, och innan det hade vi svenska också. Imorse hade vi historia, idrott och franska. Vår franska slutade typ jättetidigt, eftersom vår lärare försvann direkt. Så mellan nästan elva och två hade vi en härlig håltimme, som spenderades med att skratta och ha roligt i uppehållsrummet. Vår skola har två uppehållsrum, och i det andra fanns det bås och bord från olika högskolor och universitet. Det var himla roligt att gå där och titta också; gratis godis och gratis pennor!!

Vi slutar klockan fyra, och jag vet inte om jag hinner med att gymma idag. Vi har en massa plugg, bland annat en svenskauppgift som ska in imorgon som jag inte har börjat på ens! Det känns inte sådär jättestabilt...

Men tja, vi hörs ikväll, eller imorgon. Ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0