The forgotten war

Jo, jag tackar jag. Hur f-n ska man kunna prata om en glömt krig? Jo, man söker på youtube såklart! Så nu ska jag skriva en sammanfattning, och träna på att prata. Wish me luck ;)


Ännu en omotiverad eftermiddag och bortglömda skoluppgifter. Efter skolan kom jag inte igång med någonting, utan det blev att titta på de serier som går på youtube. En sväng på gymmet har jag hunnit med i alla fall, och förhoppningsvis ska jag kunna somna inatt. Igår var det helt omöjligt, jag var pigg och hade inga tankar alls på att sova. Och det värsta var att efter ca 5 timmars sömn var jag fortfarande lika pigg. Det känns som om jag går på farligt högvarv.


Idag har det töat. Tö blir till vatten, vatten blir till gröna växter, som leder till solen och värmen. Sommarlovet ligger inte alltför långt borta. Ge mig bruna ben, ge mig solblekt  hår, ge mig sommar!


tack till drömmen om sommaren, den håller mig från att krascha just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0