outfit + photoshop

F-A-N! Mitt svenskaarbete kommer nog aldrig bli bra. Jag har lovar att hjälpa Jens med photoshop-saker till hans fotbollsturnering som han anordnar imorgon med två kompisar. Det är hans projektarbete, och jag måste säga att dom har lyckats riktigt jävla bra! De har fått med skitbra sponsring och jätteroliga priser, och det har verkligen blivit en stor grej! Så ja, där rök den studietiden. Men jag har faktiskt blivit lite av en rebell, och jag har faktiskt börjat totaldissa hemmaläxorna, men svenskan ska in imorgon, så jag har tid.

Naivitet kallas det där mina små sockertoppar! Imorgon har vi temadag på droger och missbruk och sånt. Så det blir föreläsningar och rollspel och lite sånt. BTW, såhär såg jag ut idag;


God natt, nu ska jag sussa!

Kommentarer
Postat av: Lisa

rebellen elin, woooooohoooo ;)

2009-03-18 @ 16:54:46
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0