jag. är. död.

Heey! Jag är helt slut överallt, och jag tror jag dör snart, men det gör inte så mycket. Jag var uppe till elva igår, puckat med tanke på att jag hade stalltjänst åtta imorse. Anledningen till varför jag var uppe till elva var att jag råkade titta på Twilight två gånger, och då blir det så.

Imorse var jag helt död, och släpade iväg mig till stallet. Väl där upptäcke jag att det bara var jag och Ellen som hade hand om hela stallet! Det är mycket mockning och sopning det. Vi slet som djur i fyra timmar, och sen var jag tvungen att gå hem. Jag har varit hemma i två timmar och fortfarande inte återhämtat mig.

Det som är allra mest knasigt är att jag tackade ja till att hjälpa till i stallet imorgon också, det var tydligen snålt med folk. Men jag skulle få rida efteråt, så det blir lite söndagsnöje av det hela.



Nu ska jag ta itu med allt jag ska göra i helgen ;) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0